خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: گرد و خاک حاصل از حمل مواد معدنی سهم مردم از معادن خراسان جنوبی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: گرد و خاک حاصل از حمل مواد معدنی سهم مردم از معادن خراسان جنوبی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متأسفانه شاهد آن هستیم که در استان ما با وجود ذخایر معدنی بسیار ارزشمند آنچه نصیب مردم منطقه می‌شود، گرد و خاک حاصل از حمل و نقل مواد معدنی به خارج از استان است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری فارس ، آیت‌الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز، در دیدار با مدیر‌عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران اظهار داشت: خداوند حکیم است و هر بخشی از زمین را برای پرورش نوعی از نعمات خود قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگرچه مناطق کویری از نظر آب و مرتع با کمبود روبه‌رو است، اما از ذخایر معدنی ارزشمندی برخوردار است که با تلاش اهالی کویر در آینده شاهد آن خواهیم بود که این مناطق بسیار بیش‌تر از مناطق جنگلی و مراتع مورد توجه باشند.

وی خاطرنشان کرد: خداوند در تقسیم نعمت‌های خود عادلانه عمل کرده است و این انسان‌ها هستند که به دلیل زیاده‌خواهی سبب برهم زدن توازن هستی می‌شوند.

عبادی با اشاره به خروج مواد معدنی از استان خراسان جنوبی ادامه داد: متأسفانه شاهد آن هستیم که در استان ما با وجود ذخایر معدنی بسیار ارزشمند آنچه نصیب مردم منطقه می‌شود، گرد و خاک حاصل از حمل و نقل مواد معدنی به خارج از استان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: خواسته اصلی ما ایجاد اشتغال برای مردم محروم منطقه کم آب خراسان جنوبی است تا مانع از مهاجرت مردم منطقه و خالی شدن روستاها از سکنه شود.

وی با اشاره به لزوم همکاری بخش دولتی با بخش خصوصی بیان داشت: متأسفانه در زمینه بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران با اما و اگرهای بسیاری روبه‌رو می‌شوند که همین مسئله سبب کاهش میل آنها به سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی می‌شود.

عبادی با اشاره به خدمات و فعالیت‌هایی که در استان صورت می‌گیرد تأکید کرد: باید با تلاش روزافزون آثار این خدمات در زندگی و اشتغال مردم این منطقه دیده شود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *