خانه / تاپ خبر / نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: دشمن برای فاسد کردن جوامع بشری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: دشمن برای فاسد کردن جوامع بشری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن برای فاسد کردن جوامع بشری انواع و اقسام برنامه‌ها را اجرا می‌کند گفت: اگر این انقلاب نبود هیچ چیز نمی‌توانست جلوی آنها ایستادگی کند.

به گزارش روابط عمومی نمایندگی ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با تشکل‌های دانش‌آموزی به مناسبت شهادت شهید فهمیده اظهار داشت: شهید فهمیده شهید بزرگی است که الحق فهمیده بود.

وی با اشاره به اینکه اگر چه سن و سال بر تجربه زندگی می‌افزاید اما فهم زیاد به سن و سال ربطی ندارد افزود: در طول تاریخ افراد زیادی بوده‌اند که در سن کم خوب می‌فهمند و افرادی نیز هستند که با وجود سن بالا فهم زیادی ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: این موضوع رمزی دارد که اگر براساس رهنمود انبیا باشد شرایط به وفق مراد است و تربیت فرزندان انسان آگاهانه و جامع خواهد بود.

عبادی با اشاره به اینکه کودکان از استعداد زیادی برخوردار هستند تصریح کرد: اگر کودک براساس تربیت اصولی و آگاهانه تربیت شود همه امور را بیشتر و بهتر از دیگران فرا می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ بسیار مشاهده شده  است که در صحنه‌های مختلف و در سنین کم افرادی بوده‌اند که خوب جلوه کردند و فهم و شعور و تعهدشان بسیار خوب بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به شهادت شهید فهمیده یادآور شد: شهید فهمیده در صحنه‌ای به مقابله پرداخت که ستمگران جهانی در یک نقشه عظیم با افراد فاسدی چون صدام، آمریکای خونخوار و اروپای ستمگر به مبارزه با ایران پرداختند.

عبادی با اشاره به اینکه مسئله دفاع با جهاد فرق دارد اظهار داشت: برای دفاع در مقابل دشمن هر کس هر کاری که می‌تواند باید انجام دهد و از اسلام دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای فاسد کردن جوامع بشری انواع و اقسام برنامه‌ها را اجرا می‌کند افزود: اگر این انقلاب نبود هیچ چیز نمی‌توانست جلوی زورگویی استکبار را بگیرد و در مقابل آنها ایستادگی کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز در آن پروژه سنگین دشمن به دو قطب تقسیم شده است گفت: یکی از این قطبها قطب ستم با سرکردگی آمریکا و دیگری قطب عدالت برخواسته از سیره انبیا است.

عبادی با اشاره به اینکه امروزه در سایه رهبری شجاع و آگاه هستیم و انتظار بزرگ در گرو یک آگاهی صحیح برای پذیرفتن امام است بیان کرد: امروزه صحنه پیکار یک جنگ تمام عیار است.

وی خاطرنشان کرد: امید است نوجوانان و نسلهای آینده از کسانی باشند که یک دنیایی را نظاره کنند که در آن عدل الهی حاکم باشد.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *