خانه / تاپ خبر / معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری: مسئولیت ها را امانت الهی بدانیم/حجت الاسلام عبادی اعتماد رهبری را جلب کرد

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری: مسئولیت ها را امانت الهی بدانیم/حجت الاسلام عبادی اعتماد رهبری را جلب کرد

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه باید مسئولیت ها را امانت الهی بدانیم، افزود: مشکل عمده کشور پول، بودجه، مدیریت و تخصص نیست البته هرکدام در جای خود سهم دارداما مشکل اصلی این است که پست ها را امانت نمی دانند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام احمد مروی امروز ( ۱۸ مرداد) در شورای اداری استان و معارفه نخستین نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: به حجت الاسلام عبادی که اعتماد رهبری را جلب کرده و حکم وزین نمایندگی ولی فقیه را معطوف به خود داشتند تبریک می گوییم.

وی با بیان اینکه باید مسئولیت ها را امانت الهی بدانیم، افزود: مشکل عمده کشور پول، بودجه، مدیریت و تخصص نیست البته هرکدام در جای خود سهم دارد اما مشکل اصلی این است که پست ها را امانت ندانسته و آن را طعمه می دانیم.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه امام راحل دل ها را یکرنگ کرد و منیت ها را از بین برد، گفت: اگر بخواهیم کشور را بسازیم و به مردم کمک کنیم باید مسئولیت ها را امانت الهی دانسته و در برابر کوچکترین مسائل و حرکت ها خود را در برابر خدا پاسخگو بدانیم.

حجت الاسلام مروی با بیان اینکه باید مردم را جذب کرده و خود را خدمتگزار مردم بدانیم، تصریح کرد: باید برای پیشرفت کشور روحیه خدمت به مردم در بین مسئولان تقویت شود.

وی ادامه داد: اگر انسان از مادیات گذشت می تواند مدیریت جهادی کرده و اقتصاد مقاومتی را طراحی و اجرا کند و با ایستادگی در برابر استکبار جهانی از حریم اسلام دفاع کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *